Jin Pelaris Kedai

Jin Pelaris Kedai - Hello friend Dimensi Lain, In the article that you read this time with the title Jin Pelaris Kedai, we have prepared this article well for you to read and take information in it. hopefully the post content Article jin pelaris kedai, what we write can make you understand.Happy reading.

Title : Jin Pelaris Kedai
Link : Jin Pelaris Kedai

Related Links


Jin Pelaris Kedai

Semoga kita semua dijauhkan dari anasir jahat syirik dan jin serta khadam pelaris perniagaan ini. Pelaris adalah sejenis ilmu sihir dimana ianya berfungsi untuk melariskan jualan menglamerkan tempat perniagaan dan menarik pelanggan ke kedai or premises tersebut.

Pria Indigo Ini Beberkan 5 Ciri Ciri Rumah Makan Pakai Jin

Itu karena pengaruh dari jin peludah hilang ketika sudah keluar dari rumah makan.

Jin pelaris kedai. Makanan yang anda bungkus bawa pulang dari warung yang menggunakan jin pelaris akan cepat basi. Pengusir jin dan hantu yang menghuni rumah atau tempat kosong lainnya. Kemudian buka tingkap dan tiup 7x ke arah kedai.

Makanan sangat sedap tapi jika dibungkus bawa balik rasanya biasa biasa sahaja. Cocok untuk distel ditempat usaha atau yg kena sihir amalan pengusir guna guna dan ilmu teluh ataupun ilmu hitam. Tak perlulah tiup macam bomoh pooh kiri pooh kanan he he.

Tak perlulah tiup macam bomoh puhh kiri puhh kanan. Jika dulu amalan pelaris yang menggunakan khidmat jin khadam atau tangkal ini hanypopular di indonesia dan sabah sarawak sahaja tapi sekarang sudah merebak sampai ke semenanjung jadi kita sebagai pengguna harus berhati hati dalam memilih kedai makan persoalannya bagaimana nak tahu kedai makan yang di syaki itu benar2 mengamalkan pelaris atau tidak. Dipanggil peludah kerana sebelum disajikan kepada pelanggan makanan akan diludahi terlebih dahulu oleh hantu sehingga berasa terlalu enak dan ketagihan.

Berikut adalah merupakan senarai ciri ciri warung yang menggunakan khidmat jin pelaris. Cara mudahnya nak tahu kedai itu ada pelaris khadam jin baca ayat qursi 3kali di luar dari kedai. Itulah beberapa informasi yang bisa kami berikan mengingat banyaknya orang yang resah mengenai keberadaan jin peludah untuk pelaris kedai makanan.

Pelaris hantu atau jin peludah sering digunakan sebagai pelaris kedai makan. Like video ini subscribe untuk mend. Tugas jin pelaris adalah untuk menjaga tempat usaha tuannya.

Sebaiknya semasa dalam kereta. Kemudian buka tingkap dan tiup 7 kali ke arah kedai. Sebaiknya semasa dalam kereta.

Cara mudahnya nak tahu kedai itu ada pelaris khadam jin baca ayat qursi 3 kali di luar dari kedai. Energi positif dari doa pelaris mampu membukakan gerbang keberuntungan dan rezeki dari berbagai arah. Kalau anda perasan jika anda pergi ke kedai kedai cina anda akan nampak tempat sembahan didalam kawasan depan tempat jualan kedai tu.

Cukup sekadar tiup perlahan lahan sampai habis nafas macam ustaz ismail kamus ajar. Jom semak adakah anda pernah mengalami atau termakan di kedai kedai yang menggunakan jin pelaris ini. Dalam melakukan amalan nabi sulaiman doa pelaris ini sama sekali tidak ada pantangan dan efek samping yang negatif.

Dengan begitu toko atau tempat usaha anda ramai pembeli dan barang dagangan bisa cepat laris.

Creepyposta ϟϟ Twitterren Pelaris Hantu Atau Jin Peludah

Blog Get To Cara Mengesan Kedai Makan Guna Pelaris

Mengenalpasti Kedai Makan Guna Pelaris Jin Sihir Odairisme

4 Ciri Tempat Makan Pakai Jin Pelaris Tak Sangka Cara Mudah Ini

Awas Yang Suka Makan Diluar Wajib Baca Inilah Ciri Ciri Tempat

Cara Mudahnya Nak Tahu Kedai Makan Guna Pelaris Terutamanya Kedai

Beginilah Tanda Rumah Makan Atau Warung Yang Menggunakan Jin

Makan Di Kedai Sedap Bila Tapau Rasa Jadi Lain Ini Ciri Ciri

Fenomena Jin Pelaris Kedai Makanan Paranormal Semarang

Cara Mudah Untuk Kenal Pasti Taukeh Kedai Makan Guna Pelaris Jin

Ciri Ciri Warung Makan Yang Pakai J1n Penglaris P3ludah Makanan

Al Halim Al Haq Hukum Dan Cara Kesan Kedai Yang Menggunakan Pelaris

Masya Allah Kisah Ustaz Di Kedai Yang Pakai Pelaris Buang

Baca Doa Ini Untuk Mengesan Kedai Menggunakan Jin Pelaris Islam

Misteri Jin Pelaris Makanan Terungkap Rumah Makan Pesugihan Ucap

4 Tanda Kedai Makan Itu Ada Guna Pelaris Hantu Jin Peludah

Inilah Ciri Ciri Tempat Makan Yg Menggunakan Bantuan Jin Pelaris

Waspada Jika Ditemukan 5 Ciri Ini Di Warung Bisa Jadi Pemiliknya

Akhirnya Terungkap Inilah 4 Tanda Warung Yang Pasang Jin

Ada Warung Yang Gunakan Jin Pelaris Simak Empat Ciri Cirinya




Thus this article Jin Pelaris Kedai

That's all article Jin Pelaris Kedai this time, hopefully it can benefit you all. See you in another article post.

You are now reading the article Jin Pelaris Kedai with the link address https://hvideop.blogspot.com/2020/04/jin-pelaris-kedai.html
close